DOPRAVA A PLATBA
Přehled cen a způsobu dopravy a platby objednávek
EXPEDIČNÍ POPLATKY | Cena dopravy běžné zásilky |
Cena dobírky |
Cena dopravy při objednávce ve výši 2.000 Kč a více |
Zásilkovna do 5 kg* ? | 69 Kč | 29 Kč | ZDARMA |
Zásilkovna do 10 kg* ? | 139 Kč | 29 Kč | ZDARMA |
PPL do 31,5 kg, hodnota zásilky do 50.000Kč* ? | 99 Kč | 29 Kč | ZDARMA |
Česká pošta - na poštu do 31,5 kg* ? | 119 Kč | 49 Kč | ZDARMA |
Česká pošta - do ruky do 31,5 kg* ? | 129 Kč | 49 Kč | ZDARMA |
AKABA do 63,0 kg ? | 149 Kč | ZDARMA | 149 Kč |
AKABA od 63,0 kg do 126,0 kg ? | 299 Kč | ZDARMA | 299 Kč |
AKABA nad 126,0 kg ? | 499 Kč | ZDARMA | 499 Kč |
Osobní odběr ? |
ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA |
Všechny uvedené ceny jsou bez příslušné sazby DPH. Zboží doručujeme pouze v České republice.
* Cena dopravy je uvedena za zásilku do maximální uvedené váhy a hodnoty zásilky. Bude-li potřeba pro splnění těchto limitů rozdělit zásilku do více zásilek, bude přiúčtována cena dopravy odpovídající násobku počtu zásilek. Například: Zásilka PPL vážící 70kg bude rozdělena na 3 zásilky a k ceně dopravy tak bude přiúčtována doprava ve výši 2 násobku ceny dopravy běžné zásilky. V tomto případu bude tedy účtováno základní dopravné ve výši 99 Kč a k tomu přípatek 2x 99 Kč, celkem tedy 297 Kč.
Vaše objednávky přijaté v pracovní den do 13:00 hodin
zpravidla expedujeme následující pracovní den,
ostatní do 2 pracovních dnů, dopravou AKABA do 10 dnů.
Vážení zákazníci, vzhledem k tomu, že ne všechny položky z našeho skladu lze zabalit a poslat běžným balíkem, vyhrazujeme si právo na změnu způsobu vámi zvolené přepravní a platební metody. V takovém výjimečném případě vás však budeme předem kontaktovat a najdeme společně s vámi jiný nejvhodnější způsob doručení zásilky. Stejně tak vás budeme kontaktovat, kdyby některé z vámi objednaného zboží bylo mimořádně nedostupné. Pokud má být objednávka placena před dodáním, její expedici zahájíme po připsání platby na náš účet. Vždy se budeme snažit, abychom vám zásilku doručili kompletní a v co nejktratším čase.
NABÍZÍME VÁM TYTO ZPŮSOBY DORUČENÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ:
► Osobní odběr
Většinu zboží expedujeme z našeho logistického skladu ve Vlašimi (okres Benešov u Prahy), na adrese Průmyslová 1888. Zde můžete objednané zboží vyzvednou a zaplatit v hotovosti
Základní vlastnosti naší dopravy:
- Polohu výdejního místa naleznete zde: Adresa výdejního místa
- Zboží si vyzvedněte teprve po výzvě k jeho vyzvednutí, kterou vám zašleme na e-mail, případně SMSkou nebo vám zavoláme.
- Zboží si můžete prohlédnout před jeho zaplacením, nelze platit platební kartou.
- Zboží vám pomůžeme naložit do vašeho vozidla.
- Možnost výdeje zásilek bez rozměrových a váhových limitů.
- Informační linka pro osobní odběr: 317 840 188
► AKABA - vlastní doprava
Naše společnost disponuje vlastním logistickým zázemím, máme tak vlastní sklady, expedici, řidiče a dodávkové automobily, kterými pravidelně rozvážíme zboží po celé České republice. Naši řidiči vám zboží nejen bezpečně dovezou, ale veškeré zboží vám zdarma roznosí po budově dle vašich požadavků. Tuto službu oceňují naši zákaznící již řadu let, neboť při dodávce zboží nemusí nosit těžké krabice. Navíc, dárek k objednávce náš řidič předá diskrétně přímo konkrétní osobě.
Základní vlastnosti naší dopravy:
- Po objednání zboží vás bude kontaktovat naše logistické oddělení, které s vám domluví pro vás nejvhodnější termín jeho dodání.
- Zboží vám doveze náš řidič, takže v případě potřeby výměny některého zboží ho můžete předat po předchozí dohodě přímo řidiči.
- Zboží vám náš řidič zdarma roznosí po budově.
- Dárek k objednávce vám předá řidič osobně a diskrétně.
- Doprava zásilek všech rozměrů a váhy po celé ČR.
- Informační linka přepravce: 317 840 188
► Zásilkovna
Přepravní společnost ZÁSILKOVNA je balíkový přepravce doručující obvykle do 24hodin od předání zásilky do přepravy.
Základní parametry služby přepravce:
- Po převzetí zásilky vám přepravce zašle SMS nebo e-mail s trasovacím číslem zásilky.
- O doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo budete informováni SMS a e-mailem s heslem.
- K vyzvednutí zásilky je třeba sdělit heslo ze SMS zprávy. Bez tohoto hesla nebude zásilka vydána.
- Zásilku si můžete vyzvednout kdykoliv od získání hesla, a to do 7 dnů.
- Termín pro vyzvednutí zásilky si můžete odpovědní SMS prodloužit až na 21 dní.
- Pro běžné zásilky max. do 5 kg a součtu 3 stran max. 120 cm, délka jedné strany max. 70 cm.
- Za příplatek pro zásilky max. do 10 kg a součtu 3 stran max. 150 cm, délka jedné strany max. 120 cm.
- Pokud podle uvedených limitů bude třeba zásilku rozdělit na více zásilek, cena dopravy bude účtována za každou jednotlivou zásilku.
- Maximální hodnota zásilky 50.000 Kč.
- Platba on-line, převodem nebo na dobírku. Maximální výše dobírky 20.000 Kč.
- Dobírku je možné hradit v hotovosti, na většině výdejen i platební kartou.
- Každá zásilka je důkladně zabalená a pojištěná proti poškození či úbytku na obsahu nebo ztrátě.
- Zásilku můžete sledovat zde: Sledování trasy zásilky
- Informační linka přepravce: 216 216 516
► PPL
Přepravní společnost PPL je balíkový přepravce doručující obvykle do 24hodin od předání zásilky do přepravy.
Základní parametry služby přepravce:
- Po převzetí zásilky vám přepravce zašle SMS nebo e-mail s trasovacím číslem zásilky.
- Doručení zásilek v rámci celé ČR v časovém rozmezí: 8:00 - 17:00 hodin.
- Pro běžné zásilky max. do 31,5 kg a maximálních rozměrů 120x60x60 cm a zároveň součtu obvodu a délky max. 360 cm.
- Maximální hodnota zásilky 50.000 Kč.
- Platba on-line, převodem nebo na dobírku. Maximální výše dobírky 50.000 Kč.
- Pokud podle uvedených limitů bude třeba zásilku rozdělit na více zásilek, cena dopravy bude účtována za každou jednotlivou zásilku.
- Dobírku je možné hradit v hotovosti i platební kartou.
- Každá zásilka je důkladně zabalená a pojištěná proti poškození či úbytku na obsahu nebo ztrátě.
- Pokud je zásilka během přepravy poškozená, je nutné s řidičem na místě sepsat reklamační protokol, případně zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nám nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky. Pozdější reklamace nebude uznaná z důvodů reklamačních podmínek přepravce.
- V případě dodání zásilky na soukromou adresu vás bude doručující řidič prostřednictvím SMS zprávy informovat o čase doručení, které bude v rozmezí jedné hodiny. Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Informační linka přepravce: 225 331 500
► Česká pošta - Balík na poštu
Česká pošta je tradiční balíkový přepravce doručující obvykle do 24hodin od předánízásilky do přepravy.
Základní parametry služby přepravce:
- Po převzetí zásilky vám přepravce zašle SMS nebo e-mail s trasovacím číslem zásilky.
- Doručení zásilek v rámci celé ČR na vámi vybranou poštu druhý pracovní den od převzetí zásilky.
- Zásilku si můžete vyzvednout do 7 dnů od jejího uložení na poště, případně lze úložní dobu jednoduše prodloužit ze standardních 7 na 15 dní na tomto odkazu: Změna doručení online
- Pro běžné zásilky max. do 31,5 kg a součtu 3 stran max. 300 cm, délka jedné strany max. 200 cm.
- Platba on-line, převodem nebo na dobírku. Maximální výše dobírky 50.000 Kč.
- Pokud podle uvedených limitů bude třeba zásilku rozdělit na více zásilek, cena dopravy bude účtována za každou jednotlivou zásilku.
- Dobírku je možné hradit v hotovosti i platební kartou.
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Po obdržení trasovacího čísla si můžete prostřednictvím aplikace Změna doručení online změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout
- Po uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat svou totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
- Informační linka přepravce: 800 10 44 10
► Česká pošta - Balík do ruky
Česká pošta je tradiční balíkový přepravce doručující obvykle do 24hodin od předánízásilky do přepravy.
Základní parametry služby přepravce:
- Po převzetí zásilky vám přepravce zašle SMS nebo e-mail s trasovacím číslem zásilky.
- Doručení zásilek v rámci celé ČR zpravidla následující pracovní den po expedici zásilky.
- Pro běžné zásilky max. do 31,5 kg a součtu 3 stran max. 300 cm, délka jedné strany max. 200 cm.
- Platba on-line, převodem nebo na dobírku. Maximální výše dobírky 50.000 Kč.
- Pokud podle uvedených limitů bude třeba zásilku rozdělit na více zásilek, cena dopravy bude účtována za každou jednotlivou zásilku.
- Dobírku je možné hradit v hotovosti i platební kartou.
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Po obdržení trasovacího čísla si můžete prostřednictvím aplikace Změna doručení online změnit termín a způsob doručení zásilky.
- Informační linka přepravce: 800 10 44 10
NABÍZÍME VÁM TYTO ZPŮSOBY PLATBY OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ:
► Hotově
- Zboží zaplatíte v hotovosti při osobním převzetí v našem expedičním skladu.
- Tento způsob platby není zpoplatněn.
► Dobírka
- Zboží zaplatíte přepravci v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zásilky. Omlouváme se, platební kartou nelze zaplati zásilku při zvolení dopravy AKABA. Cenu za platbu dobírkou jednotlivých přepravců naleznete výše v tabulce expediční poplatky.
► Platba na fakturu (pro státní správu)
- Tuto volbu platby můžete zvolit pokud jste úřad, škola, zdravotnické zařízení či jiná instituce financovaná alespoň z části ze státního, či jiného veřejného rozpočtu.
- Zboží vám dodáme na fakturu s běžnou splatností (zpravidla 7 dní, pokud není domluveno jinak).
- Fakturu vám zašleme spolu se zbožím.
- Tento způsob platby není zpoplatněn.
► On-line platební kartou
- Platba kartou - nejrychlejší způsob zaplacení on-line.
- Bezhotovostní on-line platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Po dokončení objednávky budete na tuto platební bránu přesměrováni. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo platební karty, její datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu.
- Expedici zboží započneme po avízu o provedené platbě, kterou nám předá společnost ComGate.
- V případě neúspěšné transakce nás prosím ihned kontaktujte na telefonním čísle 317 840 100.
- Tento způsob platby není zpoplatněn.
► Rychlým převodem internetbankingu
- Pro zaplacení objednávky budete přesměrováni do vašeho internetového bankovnictví, které vám nabídne ke schválení předvyplněný příkaz k úhradě. Zkontrolujte prosím správnost platebních údajů, především číslo bankovního účtu příjemce: 0274360476/0300, variabilní symbol - číslo objednávky (pokud nebude uvedeno). Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu.
- Expedici zboží započneme ihned po připsání platby objednávky na náš bankovní účet (1 - 2 dny).
- V případě neúspěšné transakce nás prosím ihned kontaktujte na telefonním čísle 317 840 100.
- Tento způsob platby není zpoplatněn.
* uvedené dny = pracovní dny